10 Ekim 2011 Pazartesi

Sex Teyze kızının tangası

Mrb hikaye okurlar adım zeki 1.75 by 70 kg esmer biriyim.hemen hikayemi paylasayım.benim bir teyze kızı vardı.esma isminde.benimle yaşıt denizlide duruyordu. Teyzem ve eniştem çalıştığı için evde kendisi kalıyormuş bana dediler denizliye gel burda oku esma yada eşlik edersin demişlerdi. Bende okullar açılınca denizliye kaydımı yaptırdım orda okuyordum.teyzem gilin durduğu ev 1 banyo 1 tuvalet 2 oda ikimiz aynı odada kalıyoruz. Akşam üzeri okuldan gelince önce o odaya girip üzerini değiştiriyor. Sonra ben böyle devam ederken bir gün esma ders çalışmaya arkadaşının yanına gidecekti hemen odaya girdi kapıyı falan kapatmadan eteğini çıkardı kilotlu çorabı çıkardı tangasınıda çıkardı.yeni elbiseleri giydi çıktı.bende amını görmüştüm ve o gitti ben odaya girdim.tangası yerde atılıydı aldım koklamaya başladım ter kokusu am kokusu karışıktı.üzerine boşaldım yine yere koydum. Teyzemin kızı gelince tangayı yerden aldı ve banyoya götürürken üzerindeki spermi fark etti. Ve hiç birşey söylemeden banyoya koydu.ben telefondan sex hikayeleri okuyordum o anda telefonu kanepeye koydum tuvalete gittim. Bir de gelince bir baktım. Esmanın elindeydi tel hemen aldım.esma okumuş diğer sayfaya bile geçmiş. Esma odaya gitti.bana seslendi zeki buraya gelismisin diye kapıyı bir açtım.esma iç çamaşırlarıyla bana bakıyordu.sutyenımin ipini çözüver dedi arkasına yanaştım benim alet kalkmisti sütyeni çözerken yavaşça arkaya değdiriyordum sesini çıkarmadı.bende birden pantolonumu cikartim benimki ortadaydı.esma oynamaya başladı tangasını indirdim yatağa yatırdım. Amını güzelce yaladım götünüde yaladım sıra sokmaya gelmişti amına tam sokarken dur dedi kızlıgimı bozma demişti bende amını istiyordum zorluk çıkarmaya başladı içerden ip getirdim ranzaya güzel bağladım amına soktum birden kan gelmeye başladı. Yatak kan olmuştu.elini kolunu çözdüm.götünden siktim tam boşalacaktım vajinesine soktum boşaldım. Teyzem gilin gelme vakti gelmişti.hemen heryeri topladık. Banyo yaptık. Aradan baya zaman geçti.birgün odasında hamilelik testi vardı sordum bu ne olacak diye oda test yapacağım dedi ve donunu çıkardı bir damla idrar bıraktı ve bekledi sonuç. Hamile değildi. Ve ben fırsat bu fırsat diyerekten hemen üzerine atlayıp orda tecavüz ettim.ve orda güzel siktim azına boşaldım ve şimdi hergün sikişiyoruz

20 yorum:

  1. Merhaba ben Murat DEMİR, ADANA da yanlız yaşıyorum, Makina Mühendisiyim monoton olmayan bir hayat sunuyorum :)Tamam tamam al bütün YORGAN senin olsun yeter ki benimle uyuuYATAK da ÇOOOK iYiYiMçok güzel uyurum :) mSn: muhendismuratdemir@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben ist Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    2. Ben tolga yaragim büyüktür ilgilenen ateşli bayanlar dul bayanlar olgun ciddi kendine güvenen seks düşkünü bayanlar hadi ara beni 05398741580 bekliyorum

      Sil
    3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    4. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    5. Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın,
      sınırsız özgürce konuşmayı seviyorsan ara, özele açık 05456976300, sadece kadınlar, 19 cm kalın

      Sil
  2. Gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar seks duskunu cıtır kızlar FANTAZİ YAPMAK İSTEYEN EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantılı uygulamalı olarak sikişlerimiz UYGULAMALI VE IHTINAYLA YAPILIR BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. Slm ben ist akin. Yaş 28 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  5. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  6. Sikişmek isteyen bayanlar zengin bayanlar size hizmet vermeye devam arayın 22cm yarak var damarlı yarak büyük kafası var 05353218273 jigola olurum

    YanıtlaSil
  7. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 17cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 📞0542 610 02 73📹 ACİL ACİL.. özellikle ağrı ve cevresi

    YanıtlaSil
  8. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 17cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 📞0542 610 02 73📹 ACİL ACİL.. özellikle ağrı ve cevresi

    YanıtlaSil
  9. Ben ağrı da binali gizlilik çok önem veren biriyim lütfen benim gibi gizlilik içinde seksi seven doyumsuz evli mutsuz eşinde seksi doymayan dürüst eşinde ilgi görmiyen bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 17cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 📞0542 610 02 73📹 ACİL ACİL.. özellikle ağrı ve cevresi

    YanıtlaSil
  10. Merhaba hanimlar sevismek sexs yapmak istiyorum arayin tanışalım. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki 05070428732.Not.erzincan'da yım yakinsak görüşelim

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  12. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ OKADAR GUZEL VE ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI MUTLUGU FANTAZIYI ARAYAN TERCEBELI GUVENILIR PATNER ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN SAATLERCE SEKS YAPMAYI ARZLYN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTIMIZA HEYECAN ZEVK KATMAYI İATEYEN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM NOT 19CM VE KALIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  14. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  15. İzmir den evli çiftler yalnız bayanlar arayın görüşelim 05456788890

    YanıtlaSil