9 Ekim 2011 Pazar

Arkadasımın çapkın kocasına aşık oldum

Merhaba adım Semra, iki çocuk annesi evli bir bayanım.. Eşim şehirlerarası otobüste kaptan şoför olarak çalışıyor.. Kocamla sevişerek evlendik.. Ama zamanla evliliğimizde ne sevgi ne saygı kaldı.. Eşim, izinli olduğu günlerde bile çalıştığı firmanın misafirhanesinde kalıyor, ayda yılda bir geceyi birlikte geçiriyoruz.. Eşimin ailesine ait bir apartmanda oturuyoruz..

Apartmanımızın bazı dairelerini ise kayınpederim kiraya veriyor.. Büyük kıskançlık içindeydim Bir gün hemen alt katımıza yeni bir kiracı geldi.. Benden bir kaç yaş küçük bir genç kadın, yakışıklı kocası ve bir çocukları vardı.. Pek anlaştıkları söylenemezdi.. Hemen hemen her akşam onların evinden kavga gürültü sesi geliyordu.. Yatak odamız aynı hizada olduğu için bazı geceler de sevişme sesleri bizim yatak odamızın duvarlarında yankılanıyordu.. Kocamla pe bir araya gelemediğimiz için o sevişme gecelerinde müthiş bir kıskançlık duygusuna kapılıyor, genç komşumuzun yerinde olmak isteği her yerimi yakıyordu.. Adı Pınar olan komşumuzla arkadaşlığı ilerlettim..

Pınar, bana kocasının çok çapkın olduğunu o yüzden kavga ettiklerini söyledi.. Ben de kendisine teselli veriyor her duyduğuna inanmamasını söylüyordum.. Plan yaptık ama tutmadı... Pınar, bana kocasına bir oyun yapmamızı önerdi. Böylece kendisini aldatıp aldatmadığını kesin ispatlayacaktık. Planımız şöyleydi; Ben Pınar’ın kocasına yani Kenan’a kendi numaramdan bir mesaj atacaktım, Kenan oltaya gelirse mesajlaşmayı sürdürecek ve Pınar’a gösterecektim.. Dediğimiz gibi yaptık.. Ancak Kenan’dan yanıt gelmedi.. Bir iki deneme daha yaptık.. Kenan bu numarayı yememiş olacak ki bana “Ben evli bir adamım, şansını başka yerde ara” şeklinde bir mesaj attı..

Pınar, bu gelen mesajla oldukça rahatladı ve bana teşekkür etti.. Ama benim pes etmeye pek niyetim yoktu.. Kenan’ı mutlaka oyuna getirecektim.. Bu kez başka bir numara alarak yeniden Kenan’a mesajlar yollamaya başladım.. Kendisini iyi tanıdığımı evli olduğunu bildiğimi ama yine de çok hoşlandığımı belirttim.. Kenan, bu kez beni terslemedi, aksine o da bana güzel sözler içeren mesajlar yollamaya başladı. Beni çok merak ettiğini ve tanışmak istediğini söylüyordu..

Benden şüphelenmemesi için apartmanda karşılaştığımızda kendisine surat yapıyor, yüzüne hiç bakmıyordum.. Kocamdan hiç duymamıştım Mesajlaşmamız haftalarca sürdü.. Artık Kenan’a aşık olmuştum. Çünkü kocamdan duymadığım tüm güzel sözleri Kenan bana yazıyordu.. Güzel aşk şiirleri tatlı tatlı iltifatlar ediyordu.. Geceleri alt katımızdan gelen sevişme sesleri beni çıldırtıyor, sevdiğim adamın hemen bir kaç metre altımda bir başkasıyla birlikte olması çok zoruma gidiyordu..

Yaz tatilinde Pınar ve Kenan bir haftalığına tatile gittiler.. Pınar, evlerine göz kulak olmam için evlerinin anahtarını bana bıraktı.. Çiçekleri sulamak ve evi havalandırmak için evlerine gittim.. Yatak odasına girdim.. Üzerimdekileri çıkartıp, Kenan’ın iç çamaşırlarını ve gömleğini giyip yatağa uzandım.. Maksadım onun kokusunu alabilmekti.. O da beni beğeniyormuş... Tatilden dönmelerini iple çektim.. Ne yapıp edip Kenan’a kimliğimi deşifre edecektim.. Onu seven kadının ben olduğumu bilmesini istiyordum.. Beklediğim mucize gerçekleşti.. Kenan tatilden tek dönmüştü..

Anahtarı vermek bahanesi ile aşağıya indim.. Kenan kapıyı açtığında sanki Pınar da evdeymiş gibi hemen içeri girdim.. Kenan çok şaşırmıştı. “Pınar yok” falan diyecekti ki hiç beklemeden dudaklarına yapıştım.. “Sus.. Telefondaki kadın benim” diye fısıldadım.. Kenan iyice şaşırmıştı ama ben olmam hoşuna gitmiş gibi bakıyordu.. Hemen planımızı ve sonrasında kendisine aşık olduğumu söyledim.. Meğer Kenan da beni beğeniyormuş ama aynı apartmanda oturduğumuz için uzak duruyormuş.. Kenan’a onlar yokken evinde yaptıklarımı anlattım.. Fazla vaktimiz yoktu.. Hemen oturma odasında sevişmeye başladık..

Vazife gibi bir seks değildi Uzun süredir hissetmediğim tüm kadınsı duyguları yeniden yaşıyordum.. Eşimin bir vazife gibi yerine getirdiği seksten eser yoktu.. Kenan kadın ruhundan anlayan bir erkekti ve her dokunduğunda sanki bir sanat eserine dokunuyormuş hissi veriyordu.. Oracıkta kaç kez birlikte olduğumu inanın hatırlamıyorum bile.. Gece yine geleceğime söz vererek apar topar eve çıktım.. Kocasını mutlu edemiyordu! Gece binada el ayak sesleri kesilince gizlice Kenan’ın dairesine indim..

Bu kez evin hemen hemen her yerinde seks yaptık.. Yatak odasından banyoya banyodan misafir odasına kadar her yerde birlikte olduk.. Kenan bana kadınlığımı yaşatıyor uzun süredir almadığım tüm zevkleri yaşatıyordu.. Pınar gelene kadar bir kaç kez bu şekilde birlikte olduk.. Arkadaşım gelince bir süre yüzüne bakamadım ama kocasını mutlu edemediğini düşünüp kendime paye çıkartıyordum..

Bu şekilde yasak aşkımız iki yıl kadar sürdü.. Pınar evde olunca bir şekilde Kenan’ı gizlice eve alıyor hemen bir kaç dakika içinde birlikte olup evine gönderiyordum.. Yaşandı ve bitti... Kenanlar bizim binadan taşınınca her şey sona erdi.. Evet hem eşimi hem arkadaşımı aldatmıştım..

Ama mutlu olmak benim de hakkımdı ve bunu Kenan fazlasıyla bana vermişti.. Kenan’ı hiç unutamıyordum ama her yasak aşk gibi onun da bitmesi gerekiyordu bitti.. Aslında iki yıl boyunca hiç kimseye yakalanmamış olmamız da büyük bir şanstı.. Çünkü yakalansak kocamın ailesi onu da beni de kıtır kıtır doğrarlardı...

96 yorum:

  1. Merhaba ben Murat DEMİR, ADANA da yanlız yaşıyorum, Makina Mühendisiyim monoton olmayan bir hayat sunuyorum :)Tamam tamam al bütün YORGAN senin olsun yeter ki benimle uyuuYATAK da ÇOOOK iYiYiMçok güzel uyurum :) mSn: muhendismuratdemir@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tolga yaragim büyüktür ilgilenen ateşli bayanlar dul bayanlar olgun ciddi kendine güvenen seks düşkünü cesaretli bayanlar hadi ara beni 05398741580 bekliyorum memnun olursun inan ki hadi ara beni 05398741580 bekliyorum

      Sil
    2. Ben tolga yaragim büyüktür ilgilenen ateşli bayanlar dul bayanlar olgun ciddi kendine güvenen cesaretli doyumsuz bayanlar hadi ara beni 05398741580 bekliyorum

      Sil
    3. Ben tolga gizlilige önem veren seks düşkünü bayanlar dul bayanlar olgun ciddi kendine güvenen cesaretli doyumsuz bayanlar hadi ara beni 05398741580 bekliyorum

      Sil
    4. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
      Açık tarzımı bağışla lütfen.
      Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

      Sil
    5. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    6. Bodrum ve çevresinden Gizlilik ve güven içerisinde görüşmek isteyen bayanlar 544 780 97 15

      Sil
    7. Bodrum ve çevresinden Gizlilik ve güven içerisinde görüşmek isteyen bayanlar 544 780 97 15

      Sil
    8. Bodrum ve çevresinden Gizlilik ve güven içerisinde görüşmek isteyen bayanlar 544 780 97 15

      Sil
    9. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
    10. Slm AYDINLI HANIMLAR güzel vakit geçirmek MUTLULUĞU bulutların üstünde yaşamak istiyosan ara tatlım evli dul mutsuz HANIMLAR yaş sınırı yok yeterki ne istedini bilen kendine güvenen HANIMLAR ARAYIN mutlu olun 05423999566

      Sil
    11. Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın,
      sınırsız özgürce konuşmayı seviyorsan ara, özele açık 05456976300, sadece kadınlar, 19 cm kalın

      Sil
  2. mrb ankaradan kendini ve ne isdedigini bilen bayanlar gizlilik çerçevesinde görüşelim 5417811919

    YanıtlaSil
  3. Olgun hanimlarin cagrisini bekliyorum.05304415350

    YanıtlaSil
  4. Gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar seks duskunu cıtır kızlar FANTAZİ YAPMAK İSTEYEN EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantılı uygulamalı olarak sikişlerimiz UYGULAMALI VE IHTINAYLA YAPILIR BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. Evli olgun dul bayanlar msj yadA cariatin 05443591398

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Slm ben efe bursada n 0534 306 04 94

    YanıtlaSil
  8. Meb erdal istanbul arayın bayanlar her türlü fantaziler heyacan dolu dakikalar. Yaşamak isteyen dul evli bekar kadınlar 05392283587

    YanıtlaSil
  9. Adanadan murat ben mutsuz bayanlar arayın görüşelim 05434230138

    YanıtlaSil
  10. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok

    YanıtlaSil
  11. Slm ben Kenan yas 35 boy 1.80 kilo 88 Ankara eryamanda yım gizliliğe önem veren biriyim dul yada evli bir bayanla tanışmak istiyorum gerçek samimi ve ciddi düşünen bayanların mesajlarını bekliyorum 553.334,84.86

    YanıtlaSil
  12. Mrb. Bayanlar ben istanbuldan akın yas 28 boy 1.83. kilo 70 net 23cm oldukça atletik ve siradisi biriyim. Gerçek bir ilişki arıyorum sexte doyumsuz olan bayanların telefonunu bekliyorum..utanmaya çekinmeye gerek yok. Acık acık konuşalım. Karşılıklı mutlu olalım sevgi aşk yok sadece ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan ;) oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın 0544 414 42 44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Mrb istanbul'dan zevkin doruklarına ulaşmak isteyen kadınlar her türlü fantaziler heyacan dolu dakikalar Yaşamak isteyen dul evli bekar kadınlar arayın konuşalım yada çağrı atın gizlilik dahilinde pişman olmazsınız 539 288 35 87

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Slm ben ist akin. Yaş 28 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Kahramanmaraş ve çevresinden sadece Gizliliğe önem veren bayanlar yaş 38 boy 1.82 kilo 82 @551 186 36 57

    YanıtlaSil
  17. Kahramanmaraş ve çevresinden sadece Gizliliğe önem veren bayanlar yaş 38 boy 1.82 kilo 82 @551 186 36 57

    YanıtlaSil
  18. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum genel olarak izmir ve istanbul..abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın 7/24 arayabilirsiniz.. msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. 0554 114 74 11 HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  20. Merhaba istanbuldan yavuz ben 28 yasinda 1.88 boyunda yakisikliyim...karsilikli guven icerisinde gorusebilcegim bayan arkadas ariyorum...benim icin karsilikli guven ve gizlilik cok onemli yasanan hersey aramizda sir kalicak...bu sartlar altinda gorusmek isteyen bayanlardan tel bekliyorum 0505 056 86 39 bana guvenirseniz emin olun pisman olmazsiniz aramanizi bekliyorum 0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  21. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba Adana'dan Doruk ben, yaşım 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim. İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın. Hislerimle hareket ederim. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Etraftaki barzolarla kiyaslamayin bile, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

    YanıtlaSil
  23. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yoktur 5462519585 evli ciftler bekliyorum

    YanıtlaSil
  24. Merhaba bayanlar adım murat yaş 30 istanbul kaçamak ilişki arayan bayanlarla tanişmak istiyorum gizlilik güven esastır seXte çok iyiyim evli dul bekar farketmez cep 05324527327 gizli no whasanpaşa açık

    YanıtlaSil
  25. MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  26. Selam ben Konya'dan Erol gözel bayanlar ve evli çiftler arayın tanışalım sexde sınır yok 05425058408

    YanıtlaSil
  27. Ankara 05387272685 bayanlar gizlilik

    YanıtlaSil
  28. Samimi gizlilige önem veren olgun bayanlar aramak isteyen varsa ozele acik. 0541 874 62 36.

    YanıtlaSil
  29. 0541 874 62 36 Samimi olgun bayanlar aramak isteyen varsa ozele acik. 0541 874 62 36.

    YanıtlaSil
  30. Merhaba istanbullu bayanlar gizlilige onem veriyorsaniz ve biraz cesursaniz arayin zevkin doruklarina beraber cikalim kolay bosalan biri degilimdir :) 0553 062 51 31

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizlilik önemli direk telefon numarası 05 38321968wolgun erkek

      Sil
  31. Merhaba ben yavuz
    istanbulda oturuyorum 28 yasinda 1.87 boyunda kumral yakisikliyim...
    Benim icin karsilikli gizlilik ve guven onemli yasanan hersey aramizda sir kalmali...
    Karsilikli guvene dayali tanisip gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum 0505 056 86 39...lutfen ciddi olan bayanlar arasin

    YanıtlaSil
  32. bay-bayan-arkadas-ariyorum.blogspot.com ( google a yaz ara istediğin eş adayı burada ücretsiz ilan ver arayış yap)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz bana tanışalım talım nihatselimiye@hotmail.com murat ben istanbul

      Sil
  33. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  34. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  35. iskenderundan murat..hem masör hem jigolo...sadece iskenderundan bayanlar arayın..tecrübe var...24 cm... 0534 696 47 25

    YanıtlaSil
  36. iskenderundan murat..hem masör hem jigolo...sadece iskenderundan bayanlar arayın..tecrübe var...24 cm... 0534 696 47 25

    YanıtlaSil
  37. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  38. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    YanıtlaSil
  40. Telefon da sevişmek isteyen olgun bayanlar aramak isteyen varsa özele açık 0541 874 62 36

    YanıtlaSil
  41. SAMIMI GİZLİLİĞE ÖNEM VERECEK SADECE OLGUN BAYANLAR ARAMAK İSTEYEN VARSA ÖZELE AÇIK 0541 874 62 36 .

    YanıtlaSil
  42. telefonda boşalmak seks yapmak isteyen olgun bayanlar arayabilir.0539 573 67 07 semih

    YanıtlaSil
  43. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN....

    LÜTFEN EŞLER ARASINDA BAYAN ARKADAŞLAR İLETİŞİM KURSUN...

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    YanıtlaSil
  44. Selam simsicak güzelllikleri paylasmak ozgurce zevkli renkli anlar yasamak isdermisiniz bayanlar Adana dan Sahin olgun biriyim boy 175 kilo 85 tlf 0553 604 09 19

    YanıtlaSil
  45. mrb olgun ve yaşlı hanımlar. yeni heyacan yaşamak gizli arzularını tatmin etmek watsapptan yada normalden mesajlaşmak gizli numaradan sohbet seven kacamak arzulayan hanımlar esmer olgun kalın aletli biriyim 172/72 52 yaş düzgün biriyim 05372131706.... aramanızı mesajlarınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. Slm olgunolgun bayanlar yasım 35 istanbuldan hersey dogru yerde dogru zamanda dogru kişiyle yapılırsa daha güzel ve zevkli olur diye düşünüyorum siz ne derdiniz bayanlar arayın
    0545 696 0357

    YanıtlaSil
  48. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar lütfen kilonuzu yaşınızı sorun yapmayın arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  49. Merhaba ben tolga azgın ve doyumsuz bayanlar evet sen ara mutlu ol 0507 501 35 55 sadece bayanlar

    YanıtlaSil
  50. Slm (541 941 60 93)
    35 yaşındayım
    Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
    Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
    Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
    Anlayışlı, Olgun bayanlar
    Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
    Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
    Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
    Medeni durum önemli degil,
    Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
    541 941 6093





    YanıtlaSil
  51. Konya'dan merhaba evli çiftler ve dul bayanlar arayın tanışalım 05425058408

    YanıtlaSil
  52. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    GAYLER LÜTFEN ARAMASIN...

    YanıtlaSil
  53. Istanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak heyacan macera ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  54. Slm AYDINLI HANIMLAR güzel vakit geçirmek MUTLULUĞU bulutların üstünde yaşamak istiyosan ara tatlım durst kendine güvenen AYDINLI HANIMLAR hadi sırdasınız sizi bekliyor 0542 399 9566

    YanıtlaSil
  55. selam bayanlar ben serkan evli dul yada bekar farketmez bi çağrı yeterli kendine guvenen arasın 5424840612

    YanıtlaSil
  56. selam bayanlar ben serkan evli dul yada bekar farketmez bi çağrı yeterli kendine guvenen arasın 5424840612

    YanıtlaSil
  57. selam bayanlar ben serkan evli dul yada bekar farketmez bi çağrı yeterli kendine guvenen arasın 5424840612

    YanıtlaSil
  58. Normalde sokakta hanımefendi kocasının yanında uslu namuslu bir kadın olan ama evde yalnız kalıp hep o içinde kalmış yasak fantazileri aklına gelince kabaran am dudaklarının arasından sızan zevk suları ılık ılık götünün arasına aktıkça kudurup ateşli bir orospuya dönüşen kendini çırılçıplak yatağa atıp sanalda olsa azgın bir genc erkekegiyle arzularını sınırsızca yaşamak zevkten titreye titreye iliklerine kadar boşalmak isteyen evli ateşli YARRAGİN TADINI UNUTMUŞ samimi olgun türbanlı ve birazcıkta cesaretli bi kadınsan msj at seni bekliyorum. İstanbul avcilardan 26 yasindayim arzulu tutku ve heycan arayan bayanlar yas onemli degil evli dul bekar turbanli fantezi ye acik biriyim kimseye zorla bisey yapmiyorum haz almanin zevkli oldugunu dusnuyrm benim gibi zevklerinin pesinde olan bayanlarin gerek sanal gerek reelde gerekse telfnda konusarak ihtiyaclarimizi karsilikli olarak giderebiliriz 0539 5914173

    YanıtlaSil
  59. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  60. Istanbul umraniye murat ben sex fantazi kacamak heyacan ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  61. önce güven sonra seks Merhaba ben ayaz yaş30 resimler bana ait asla pişman olmazsınız Bozüyük Eskişehir inegöl ve çevresi gerçek kendini bilen evli mutsuz evli çiftler gurup seks seven doyumsuz bayanlar bekliyorum tel05537753404 Eskişehir eşinde gizli seks seven doyumsuz bayanlar bekliyorum tel05537753404 yarak 22 sntim ben seksi doymam am yalamayi cok seviyorum

    YanıtlaSil
  62. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  63. Merhaba istanbul TUZLA DAN YAVUZ 28 YASINDA 185 BOYUNDAYIM
    TANIŞIP GÖRÜŞEBİLECEGİM UZUN SÜRELİ ARKADAS OLABİLECEGİM BİR BAYAN ARKADAS ARIYORUM
    KARSILIKLI GÜVEN VE GİZLİLİK COK ÖNEMLİ
    LÜTFEN GERCEKTEN GÖRÜŞMEK İSTEYEN BAYANLAR ARASIN
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  64. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 17cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 📞0542 610 02 73📹 ACİL ACİL.. özellikle ağrı ve cevresi

    YanıtlaSil
  65. Ben ağrı da binali gizlilik çok önem veren biriyim lütfen benim gibi gizlilik içinde seksi seven doyumsuz evli mutsuz eşinde seksi doymayan dürüst eşinde ilgi görmiyen bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 17cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 📞0542 610 02 73📹 ACİL özellikle ağrı ve cevresi

    YanıtlaSil
  66. Salih yaş 37 Tekirdağ Çorlu'da ÇEVRESİN de LAFLA DEĞİL GERÇEKTEN KENDİSİNE ** BİR SIRDAŞ DOST ARAYAN BAYANLAR SADECE İKİMİZ SEN VE BEN TAMAMEN ARAMIZDA GÜVEN İÇİNDE SINIRSIZ HER KONUDA YAŞAMAK İSTEYEN BAYANLAR SAMİMİ DÜRÜSTÇE BAYANLAR ARAYIN KONUŞALIM WHATSAPP VAR 05321561165CİDDİ OLAN LAR YAZABİLİR ARAYA BİLİR” Wathsapp ve bip var Tekirdağ Çorlu İstanbul ÇEVRESİN ZENGİN bayan EŞİ yurtışında olana bayan dul bayan ve ** bayan öğretmen bayan evli mutsuz bayan yaş 18 ile 60 arası şiman bayan tombul bayan doktor bayan hemşire bayan bekar KIZLAR ev KIZLAR wathsapp bip var 05321561165

    YanıtlaSil
  67. Merhaba ben Ali 37 yaş Ankara Ankaradan üçüncü arayan mutlu olmak isteyen evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  68. selam ben arda 05050079221 bayanlar arasın

    YanıtlaSil
  69. Merhaba bebeğim hikâyenizi okudum çok beğendim sizinle tanışmak sevişmek sexs yapmak o güzel gote vede amciga sokmak sikmek sikmek istiyorum bebeğim ara tanisalim sanalda da görüşelim isterseniz. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki 05070428732.Not.erzincan'da yım yakinsak görüşelim

    YanıtlaSil
  70. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  71. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ OKADAR GUZEL VE ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI MUTLUGU FANTAZIYI ARAYAN TERCEBELI GUVENILIR PATNER ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN SAATLERCE SEKS YAPMAYI ARZLYN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTIMIZA HEYECAN ZEVK KATMAYI İATEYEN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM NOT 19CM VE KALIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  72. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  73. Herkese merhaba ismim ULAŞ 32 yaşında İstanbulda yaşıyorum. Hoş sohbet ve arkadaşlık için buradayım. Resimlerimi Whatsapp yada Facebook aracılığıyla görebilirsiniz. Tatlı cici sempatik bayanların aramasını rica ediyorum. 0535 443 02 24 hoşçakalin

    YanıtlaSil
  74. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  75. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  76. Merhaba gizlilik içinde gorusebilecek bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  77. MERHABA BEN BURAK 33 YAŞINDA GENÇ SEMPATİK KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM. İSTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURADAYIM. WHATSAaP ve FACEBOOK'TA FOTOĞRAFLARIMI GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. -- 0533 262 69 29 --

                   HOŞÇAKALIN......

    YanıtlaSil
  78. Merhaba gizlilik içinde girusebilecek türbanlı yada açık bayan arkadaş arıyorum yanlız yaşıyorum Tekirdağ ve çevresi sadece bayanlar 05352325922

    YanıtlaSil
  79. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  80. Istanbul murat ben bayanlar şimdilik sadece mail bekliyorum tanışalım nihatselimiye@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. Merhaba ben Taner ist varmi evli esini anlatan sohbet edecek tekim çifte tecrübem var 5458622275

    YanıtlaSil
  82. AKTİFİM. TEK. ERKEGİM ANKARA' KEÇİÖRENDEN 36. YAŞINDA. 1.78 BOY 68. KİLODA GERÇEK REALİM AM. İTİNAYLA YALARIM. 05427114758. CAYIR. CAYIR YANAN VICIK VICIK SULANMIŞ DAMARLI KALIN. SERT SEVEN LİSESİ TAKİPÇİ ATEŞLİ. KIZLAR CESARETLİ ÖZGÜR ÇILGIN DUL. EVLİ MUTSUZ. TOMBUL ÖZGÜR BAYANLAR AYRICA TEK. ERKEK ARAYAN CUCKLOUD EŞİ. PASİF EVLİÇİFTLERE TECRÜBELİYİM 3. TEK. ERKEK SIRDAŞ OLURUM AİLE KAVRAMINA GÜVENE ĞİZLİLİĞE ÖNEM VERİRİM WHATSAP VAR EKLEYİN KENDİNİZİ TANITICI MESAJ ATIN ARAYIN TANIŞALIM BEKLİYORUM 0542.711.47.58

    YanıtlaSil